Kızlar 33+5deyiz bebeğim 10 gün felan önden gidiyor hep kilosu haftasına göre hep fazlaydı. Suan kac bilmiyorm ama göbegim hep asagıda hic yukarı cıkkamdı resmen kasıkta bebek ve yürüyünce cıkacak gibi oluyor. Sol tarafımda özellkle bugün ara ara birden bıcak saplanır deler gibi acı hissediyorum. Ara ara da vajina da elektrik çarpar gibi.