Zyzy069606 Merhaba arkadaşlar 6 aylık hamileyim, belirli aralıklarla hissettiğim hareket ile bebeğimin hıçkırdığını siz de hissediyor musunuz hangi sıklıkta hissediyorsunuz? ben normali nedir emin olamadım
Zehra9616 Zyzy069606 daha fazlalasicak alisman gerekiyo emme refleksi gelisio minnosun iyi bisi hickirmasi😊
Ayselosman Zyzy069606 8. Ayimiza girmek uzereyiz gun icinde okadar cok oluoki simdiden kiyamiorum yavrum gece gunduz hickirio
Hemsure Zyzy069606 ay çok güzel bir his oğlum çok hıçkırırdı pıt pıt sürekli karnımda aklıma geldi :) şimdi 2. Oğluşuma hamileyim ve o zamanların gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum:)