Yoncaasakin 20+3 deyiz tahminimce Temmuz basına geliyor gibi olduğumuz memleket biraz fazla sıcak 😫 buna dayanarak bolca zıbın aldık ince müslin tulum bir kaç tanede alt pijama, tulum, alt üst takım, müslin örtü, ince battaniye, banyo havlusu, biberon, emzik, şampuan,bakım kremi,bakım seti(tırnak makası vs.)ıslak mendil,anne bakım çantası,babynest,lokusa takımı ve beşik 😁 sanırım ben hazırım 😁 yazınca fazla geliyor fakat çok şey yok her birini herseyi indirim kovaladık aldık bu zamanda yoksa hiçbirsey alınacak gibi değil