CasperSedef ne zamandır ve günde kaç tane kullanıyorsunuz bu fitili acaba? Ben 35+4 oldum bugünkü kontrolde bebeğin kafası çok aşağıda olduğu için verdi bana da, bir iğne yaptırdı bir de hap verdi, sabah akşam ister ağızdan al ister vajinal yoldan fitil olarak uygula dedi, sanırım aynı fitil sizin de bahsettiğiniz.