Cicibebe1 Tabiki öncelik anne sütü olmalı ama süt gelmemesi açısından yada sezeryan sonrası bebek sarılık olmasın diye mama veriliyor sizce hangi marka olmalı ?
Zubidubii Cicibebe1 hipp combiotoc 1 aldim koydum çantama arastirdm memnun kalacagimi düsnyorum ilk cocugum sarilik yasayip küvezde kaldı bu kez riske atmıcam.Karnı doysun sarılığı çabuk atlatsın diye arada mama da vericem.
Cicibebe1 mucizegebelik6 Araştırdıgım kadarıyla hippde cok fazla ağır balık kokusu varmış bilmiyorum ne kadar dogru
Cicibebe1 Zubidubii Aynen bende ilk cocuguma mama verdim yoksa sarılık olur dediler.Her mama bebege farklı etki ediyomuş denemekde fayda var severlerse devam hangisi olursa artık :)
Aleyyy5 Cicibebe1 mama sarılığı geçiriyor mu canım ilk defa duydum öyleyse deneyim bebeğim 9 günlük hafif sarılık var ve uykudan uyanmamak için direniyor resmen çok zor uyanıyo