Mevludedamgaci Kızlar bugün sezaryen icin gün aldik 15 martta doğuruyorum 🥰 37+5 haftalıkken doğacak kimisi erken diyor sizcede erken mi
Zehra9616 Mevludedamgaci erken degil aslinda ciger gelisimi nefes almasi icin gelisti vucudu hazir kuvez bebisi olmicak artik insaallah😊
Mayacm Mevludedamgaci erken degıl ama sezeryanda genelde 38+4 te falan alıyolar dıye bılıyorum bebegıne baglı gelısımıde ıyıyse sorun olmaz ☺️
Gzmmmmmm11 Mevludedamgaci bence erken benim bebeğim 2 hafta önde olmasına rağmen doktor 39dan önce almıyor bende 37yim şuan içerde bir saat kalması bile bebek için çok iyiymiş neden erken alıyor
Makif2112_ Mevludedamgaci 37 sancım var diye sezaryen oldum bebeğim kuveze girdi solunum sıkıntısı var diye
Mevludedamgaci Zehra9616 inşallah canım, ben kendim sezaryen istedim gelişimi de iyi çok şükür 1 hafta önden gidiyor zaten bakalim hayırlısı
Mevludedamgaci Gzmmmmmm11 ben kendim sezaryen doğurmak istedigimi söyledim, doktorda gelişiminin iyi olduğunu 37. Haftası dolunca alabiliriz dedi 37+5 için de gün aldik
Zeytin20 Mevludedamgaci ilk gebeliğimde 38+4 le sezaryen oldum. Gelişimi de önemli. Şuan kaç kg kaç haftalıksınız? Doktorunuza güveniyorsanız korkmayın 🤗 Yarın nst gireceğim 2. Olacağı için erken olabilir dedi doktor duruma göre belli olacak.
Mevludedamgaci Zeytin20 şuan 35+2 haftaligim kilosuna 2725 gr , doktoruma güveniyorum tabiki bakalim hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 🥰
Zubidubii Mevludedamgaci benim de 1 bucuk hafta önden gidiyor ama çok aşağıda dedi doktor. 37+3 icin hazirlikli gelin dedi. Lac kg olmus bebisiniz?
Zeytin20 Mevludedamgaci hiçbişey olmaz o zaman gelişimi önde zaten kg olarakta iyi maşallah sağlıkla kavuşun 🥰
Lulikli Mevludedamgaci benim doktorum 39+0dan önce kesinlikle almam dedi ama sizi takip eden doktorunuz zaten uygun görmese almazdı. Sağlıkla gelsin 😊