Helenspark Kizllaarr ben yüzümü bebek sampuaniyla yikiyorum kirpiklerim takma kirmik etkisinde oldular baska hic biseyle makyajimi cikarmiyorm ama deneyin hak vereceksiniz sizin varmii onerilerinizz
Helenspark Fadime8080 nerdeyse 6 aydir her gece yikiyorum rimel kullanmama gerek kalmayacak durumda su an etrafimdakilere soyledim ayni sonucu aldilar dalin, uni ,soffia diye 101 markasi bile ne denk gelirse
Didemtnc34 Ben neutrogena sivilce karşıtı pilingini kullanıyorum iki senedir sonrasında nemlendirici kullanıyorum ama cildim kuru olduğu için bir de evrim kekliğin çıkardığı bi pling vardı onu da kullanıyorum cildi güzel temizleyen iki ürün bence❤️
Mihribancglr Askiletotomsu hayır tatlım yüzüne nemlendirici krem gibi sür çok iyi geliyor pürüzsüz fondöten kullanmak istemiyorsun 💫🤌