Arkzhre kendini hangi doğuma hazırlarsan hazırla nasipte olan oluyor ben çok korkardım bebek çıkamaz Allah korusun oksijensiz kalır vs bi sürü komplikasyonları var riske atma doktor deneriz demiş yA bence deneme bile o kadar aprı çekip sezaryene girmek var bide bi sürü yakınım inat edip normal doğum istedi saatlerce ağrı cekiler sonra sezaryen yAni doktorunu dinle derim