Hayallerim95 1 saattir geçmeyen kaburga ağrım var özellik sağ tarafım bebek orada toplanıyor hep geçmek bilmedi normal bi durum mu sizce bu ?
blueberyy00 Hayallerim95 doktor normal dedi bazen nefesim.kesiliyor değil kimildamak nefes bile alamıyorum o an
Gzm23 Hayallerim95 32+4 haftalık hamileyim Ben kaç haftadır bununla mücadele ediyorum doktora sordum rahim büyüyor ondan oluyor diyor bu rahim her gün mü büyüyor oofff yaaa
Suzan-mustafa55 Hayallerim95 geçiyor benimde toplanma değilde sanki bebek kaburgami ayağıyla kaldırıp dışarı arıcak öyle bi acı veriyor
Hayallerim95 blueberyy00 doktoruma sormadım ama bu hafta sorucam genel olarak normal bi durum demek ki ya
Lesya20 Hayallerim95 normal ağrımasi özellikle bu haftada bende aynısını yasadim bebek hep sag tarafta ayaklari ile yer açtı ama agri geciyor sonra ben surekli sıcak havlu yaptim rahatlatti
GulnazYuldasova Hayallerim95 ben 29 haftada yaşadım aynı durumu fazla oturduğum zaman dahada ağrıyordu bir kaç gündür iyiyim çok şükür