Asilsmommm Bu normal midir hafif oluyor yani gelip giden şekilde değil sabahtan beri regl ağrısı gibi karnım ağrıyor
Efraimmm Asilsmommm kız doktora git bişi dicem ben bayadir ultrasona gitmiyorum ve biri bugün korkuttu beni kordon dolanması falan fistan dedi 35+4um bir sıkıntı olurmu sizce burda randevu biraz zor geliyo Martin üçünde olucak randevum sizce bişi olurmu
Asilsmommm Mihri-balim_ acaba bu regl sancıları rahmin açılmasını filan mı sağlıyor açıklığım da yoktu en son çünkü😂
Efraimmm Asilsmommm çok şükür bebişim hareket ediyo ama zayıf hareket ediyo nasıl söylesem ki böyle önceden hareket edince bende sarsilirdim şimdi öyle değil
Mihri-balim_ Asilsmommm büyük ihtimalle çünkü artık doğum oldu olacak açılmalarda sancıyla oluyo demekki .Ya benim karın asagida da değil top gibi duruyo yukarda 😂 hayırlısıyla bı belirti sancı geleydi
Asilsmommm Mihri-balim_ benim karnım da öyle vanım Bebek de kanalda değilmiş oğlan mı senin de ilk gebelik mi
Mihri-balim_ Asilsmommm evet ilkgebelik kız benim ki az önce bı postta okudum ördek yürüyüşü yapmış kadın kanala inmiş bebek sonrasında sancıları vs başlamış onu bı denicem yarinartik 😂