Yumiyum Aminnn🙏🏼 Size de nasip olsun hayırlı sağlıklı evlat. Duam sizinle. İnanın söylemesi kolay demeyin ama gerçekten stressiz gidin. Bebekleriniz olacak hücreler şuan merkezdeler, canlılar ve sizi bekliyorlar. 😍 Onları oradan alıp, sıcacık evinize getirdiğinizi düşünün hep, çünkü öyle. Transfer çok basit bir işlem, asla ağrı, sızı hiçbirşey yok. Ekran oluyor doktorun önünde, eğer sizin görüş alanınızdaysa o muhteşem anı izleyin. Kar tanesi gibi bırakıyorlar müthiş bir şey. 🥹 Gerçekten rahat olun, mutlu girin, mutlu bir şekilde bekleyin. Allah büyüktür, ben gebeliğini öğrendiğimden günden bugüne hep benimle aynı yoldan geçenlere, isteyip de olmayanlara dua ediyorum. 🤲🏼 Her gün. İnşallah aynı duayı bir gün siz de başkaları için yapıyorken bulursunuz kendinizi. Beslenmenize dikkat edin, asitli içecek içmeyin, bol meyve/sebze tüketin. Ev yemekleri olsun. Bol su. Kuruyemiş. Ve pozitif keyif aldığınız şeyler. Ev işi konusuna gelirsek; bulaşık makinasından temizleri yerleştirmedim, çamaşır sepeti kaldırmadım, süpürge açmadım. O kısımları eşim yaptı 10 gün. Ben sadece yemek yaptım, makinaya attım kirlileri. Fakat gebeliği öğrendiğim günden beri aktif olarak evimi, işimi kendim yapıyorum. İnanın en önemli şey; moral. Zor kısmı bitmiş zaten, en güzel kısımdasınız. Allah yardımcınız olsun. 🌿🌿🌿