baharclk YamacDemirinAnnesi İkiside değil bence 🙊 Bir nesneyi ifade eden kelimelerle nasıl isim konuluyor anlamıyorum 🤔
FatmaSalamBayram YamacDemirinAnnesi ikiside çok güzel isim ben çok begeniyorum. Eğer illa benim dediğim olsun dersen Ateş ismi konulması yasak isimler arasında diye biliyorum. Eşini böyle doldurabilirsin 🙈 Araştır istersen. Ama bencede Demir ♥
Merveymiss Kesi YamacDemirinAnnesi DEMİR❤ Bizde başta düşünüyorduk ama eşim yan çizdi 🙂 demir çok güzel canım 👌🏼
Rabia88 YamacDemirinAnnesi ikisi de değil bence anlamı daha güzel isimler var neden ateş olsun kı isimler karakteri etkiler
gizemgnll baharclk bende beğenmedim , hayırlısı olsun kendi kararınız ama genel okarak böyle isimler dizilerde güzel oluyor fakat gercek hayatta fazla yapmacık duruyor aanki 😶
baharclk gizemgnll Evet dizilerde güzel duruyo 😁 Şimdide Ali Asaf falan moda oldu, bi dizide çıkmasın yani. Asaf nedir ben beğenemiyorm ya miniminnacık çocuğa Aasaf 🤔 Zevkler ve renkler tartışılmıyor 😊
gizemgnll baharclk aynen zevkler ve renkler .. Yakında çukur falan başlıcak bakalım neler görücez 🙂 Allah herkesin gönlüne göre versin , ama iyi düşünülmesi lazım cocugun her yaşında güzel durması gerek
Miracle Benimde 2 oglum var buyugunun ismi doruk oglumun istegi uzerine kardesine demir adini koyduk☺
Cigdembakar Bnce ikiside kulağa hoş gelmiyor ama illa ikisinden biri olacaksa demir daha mantıklı ateş ismini hiç sevmiyorm çocuk ismiyle yaşar sessşz sakin birisi olabilir ve ismi hiç.kendine göre olmaz ozamn bnce