35+2 den selam✋ Bazen durduk yere özellikle bir yere sabit bakınca, genelde otururken ya da yatarken boğazıma bir şey oturuyor sanki içim kalkıyor aynı anda bir sıcak basması kafama yüzüme sanki tansiyon gibi ama tansiyon demeyin alakası yok çünkü bir kaç saniye sürüyor. Bebek dönüyor desemmm dönse anlarım herhalde kocaman oldu. Hiç başına gelen var mı?pazartesi doktoruma söyleyeceğim ama merak ettim bilen vardır diye.