12345670 Benim gibi bu durumu yasayan hamişler bana destek olun lütfen 🙏Yemek yerken tansiyonum.yükselcek korkusuna hic bir sey yiyemiyorum yemek fobim basladi 36 haftalik olduk benim gibi yasayan varmi korkumdan kurtulmak istiyorum
Hirakus25 12345670 benimde tansiyon sıkıntım var ilaç kullanıyorum 34. Haftadayız artık meyveye sebzeye veriyorum kendimi mecbur sıkıntı çıkmasın diye
hunilimom 12345670 16/10 ile ilac başlandı diyet ve ilaçla 1 ayda eski düzenine girdi korkmayın korku da tansiyonunuzu çıkartır
hunilimom Melikenlbt önceden sinir 13-9 idi ama yanlış bilmiyorsam bu oran 14 e çekildi hamileler de hiç bi zmaan 13-14 olsun istemiyorlar gerçekten çok riskli