Ben şuanda 9 hafta 5 günlüğüm ve yaklaşık 4 haftadır sadece yatıyorum çok zorlandım mide bulantısı nedeniyle ve hep elimde telefon vardı yatarken bugün 9 hafta videoları izlerken 2 doktorda aynı şeyi söyledi zararlı diye inanılmaz üzüldüm :( çünkü o halde yatarken sadece uyumak istiyorsun uyumak içinde arkamı dönüp hep telefonla yattım vallahi. Kitap okumakmış, müzik dinlemekmiş insanın aklından bile geçemiyor kötü bir halde olunca. Bir de grip oldum şimdi evlere şenlik :) Artık dikkat edeceğim ama zararlı diye yeme alışkanlıklarını bile değiştiriyorsun düşününce sürekli elime almamaya dikkat edicem artık 😀