Kızlar dün kahverengi leke gelmişti sabahta pembe leke geldi doktorum serum taktı fitil yaptı erken doğum olmasın diye bide ciğer geliştirici iğne vurdu rahimde sıkıntı gözükmedi suyum bi tık fazla dedi ilk çocuğum 35 haftalık doğdu çok sağlıklıyken birden suyum gelmişti sezeryan doğum olmuştu onuda baz alarak erken doğuma tedbir aldı şuan 28 haftalık hamileyim böyle birşey yaşayan varmı 5 gün fitile devam edicem sabah ciğer geliştirici vuruldu 2.dozunuda şimdi vurdurdum
Böyle birşey yaşayıp doğumu gününde yapan oldumu korkuyorum açıkçası