busrayz 31.haftamdayım maalesef bebeğim makat duruş acaba döner mi ??? Yardımcı olur musunuz önerisi olan var mı ilk gebeliğim ..
ipekveannesi busrayz döner daha vaktiniz var korkmayın. Benim kızım 36.haftada döndü. Evde emekler pozisyonda bol bol yürüyün. Ben o hafta öyle yapınca döndü
Karanannesi35 busrayz doner canim hic kafana takma daha zamanin var 36 37 inci hafta da olursan dönmüyor ben ilk oglumda yasadim cunku 37 inci haftaydik dönmedi
Sevvalkaya busrayz 35.Haftadam sonra doğum pozisyonu alıyor diye biliyorum döner bence stres yapma sen
busrayz Stres yaptım dönerse de hissedersin çok şiddetli döner dedi yaklaşık 2 kilo dedi çünkü hissetmen lazım dedi
Cotanakk busrayz döner canım merak etmeyin eğer bir gün hiç hissetmediğibiz bir acı hissederseniz dönmüş olabilir doktorum öyle demişti ben bir gün vajinamda çok değişik bir acı hissetmiştim bir sonraki kontrolümde döndüğünü öğrendim 36. Haftaydı
sehrengiz_8 busrayz 33 haftalıkken makat gelişti sezaryen olacağım gün ölçümler için ultrasonla tekrar bakıldığında 38+2 de bebek pozisyon almıştı ancak benim başka sebepten dolayı zorunlu sezaryen oldum