Asyanill Simge-arikca kaç aylık bebişiniz bende şimdi 12 saat arayla ikinci dozunu yaptırdım ama iki kutuyu tek seferde yaptı
demiralpncr Simge-arikca doktor onu reçeteyr yazıyor. Ben ikişer dozu 24 saat arayla yaptırdım. Reçeteye bakın isterseniz. Zaten reçetede yazmazsa hemşire de yapmıyor iğneyi.
Nefesuraz Ben simdi 1 saate 1 doz daha olcam 12 saat sonea dedi doktorum 2 doz yaptı 2 dozda birazdan yani
Simge-arikca Asyanill 23 haftalik şuan doktor her halükarda erken olacak rahmin taşımaz dedi o yuzden bu iğne vurulacak
Simge-arikca Asyanill ya bu iğneyi biz mi yaptiricaz yatış verirler kontrol altında yapılır diyorlardı
demiralpncr Ulku7 ben 32. Haftada vuruldum. Erken doğum riskim var. Erken doğmasa bile bebeğe zararı yok dedi doktor. Kaldı ki iğneler ancak iki hafta sonra etkisini gösteriyormuş. Yani ne kadar erken o kadar iyi.
Asyanill Simge-arikca sabah yatış verildi bana ilk dozu o zaman yapıldı ikincisinide az önce vuruldum eve geldim
Asyanill Simge-arikca sabah yatış verip yapıldı bana serum fitil ve iğne yapıldı 900 tl verdik sonra eczaneden iğneyi alın dedi doktor akşamda acilde 2. Dozunu vuruldum