FethiyeSarikaya_ Kızlar 41+1’deyim bebeğin gelmeye niyeti yok.Bu durumda olan var mı? İyiden iyiye canımız sıkılmaya başladı.İlk gebeliğim.Neden böyle?
Senaselimefendigil Ben ilk hamileliğimde tam 42 de doğurmuştum son günler zor geçsede normal doğum bu şekilde kendi canları isteyince geliyolar 🥰