Kızlar ben 53 gün önce 3 aylık bebeğimi kaybettim anne karnında öldü demişlerdi ve birkaç hasteneye gitme sonucu kesinleşti ve alındı kürtaj sonrası kan tahlilinde pozitif çıkmış bende köyde olduğum için hastaneye de gidemiyorum bu yüzden bebek ölebilir mi anne karnında başına gelen varmı veya bilgisi olan ?