Nazli_can Benim adetim bugün yada yarın olacakmış gibi sancım vardı gelip gidiyordu sonra adetlikmiş gibi sancı başladı ala birşey yok bu neyin belirtisi acaba
Selincel Nazli_can canım benim 2.ci gebeliğim bu iki genbeligimdede adet sancisi cektim orkit fln almıştım oldum olacam die. Olmadım şükür ama düşük tehlikem var bunda rabbim sanada nasip etsin tez vakitte 🙏
Mimii94 Bunu nasıl bilebilirizki? Gebelik pozitifse adet sancısı gibi olabiliyor ama bu tek başına gebelik anlamına gelmez