Bir kaç gün önce nişanım geldi diye post atmıştım. Sancım var ama düzensiz diye bugün doktora gittim sancılarım yüksek çıkıyor. Fakat açılma yok ama bebeğimin kalp atışları yavaşlıyor her sancı da sonra normale dönüyor. Pazartesi tekrar gideceğim büyük ihtimalle sezeryana alacak doktorum.