adaa09 ikramlık dahil 1500 mü canım? Ben ikramlık hariç 1.000 olarak anlaştım çünkü kayınvalidem öyle her çikolatayı beğenmediği için çikolatamızı kendi yaptırdı. Kurabiye falan yaptırdı. Sadece süsleme için 1.000 tl’ye anlastım. Baktıgında gerçekten yüksek fiyatlar ama ilk çocuğum, heves ediyorum içimde kalmasını istemiyorum