Rukey Merhaba kan değerim 689 çıktı ama bugün kese görülmedi doktorum haftaya gel bakalım dedi kan aldı değer güzel dedi hiç başınıza geldi mi
tugbaacng Rukey evet canım bana da aynısını dedi 1 hafta sonra gittiğimde gördük keseydi. Ondan da 1 hafta sonra kalp atışını duyduk endişelenme normal
Kbra52 Flyderndkk evet katılıyorum bende üzülmüştüm aynı şeyler başıma gelmişti sonra bekleyince göründü