Ozgebayrak atlatalı 3 gün oldu çok ağır geçirdim 36 haftalıktım ambulansı bile çağırdım ölüm gibiydi ama götürmediler bile hiç bir şey yapmazlar benim eşimde yakalndı 35 haftalım domtor götür eve bol bol sıvı tüket ilik kemik suyu paça çorbası ve c vitamini bol bol tüketsin demiş bende öyle yaptım yemene içmene dikkat et canım beniimkisi çok ağırdı bakmadılar bile ancak nefeste kesilme durmayan öksürük ve yüksek ateş olur sa götürürüz bebeği alır size müdahale ederler demişti hepsi vardı yine de götürmediler eşim baktı bana sağolsun başımdan ayrılmadı bile ilk 4 günü. Yavaş yavaş geçti çok şükür atlattım özellikle hamilelere Allah yardımcı olsun ileri haftalarda olanlar için durum vahim ilaç yok git eve kendine bak atlatrsan kafası mevcut maleseg🙄