Sevdanur522 Deletedmom_13 merak etmw canli canli almiyolar sana koldan beyaz bi sivi veriyolar sen uyurken pit diye aliyolar korkma ❤
vesilece İnan kendi düşmesi çok çok iyi, yoksa doktor Rahmi kazıyor ve aylarca hamile kalamıyorsun toparlanmak için
Deletedmom_13 vesilece İşte alttan muayene edince küçük parça kalmış dedi , ama şu kanama bitseydi 🤷♀️ Düşmez oda diye tedirginim..
Beyzan738 Deletedmom_13 evet canım o hap suni sanci hapiymis hemsreye sormustm 🤦🏻♀️damarlari rahmi acmasina yardimci oluyor.. 2aylikti.. Duser canm agri girdgnde biraz yuru sicak tut kendini sonra doktor bakar ultrsnla zaten insallah duser gerek klmz
Deletedmom_13 Beyzan738 Sen kalp sesini duydun o zaman. 2 aylık büyük gibi🤷♀️ Iyiki kürtaj olmadın..
Beyzan738 Deletedmom_13 yok ilk kalp atisini duycaktim maalsf duyamadm yirmi uc gun karnimda ölü kalms doktorlar sasrdi zehirlemems seni die sevindiler.. Inan dusurdgme bile uzulememistm asiri sancidan agridan dolayi o hap yuzune🤦🏻♀️
Zeynepp_ Benimde 2 hafta önce 6.ci haftada gelişimi durduğunu öğrendim kürtaj olacaktım ama bianda sancim oldu çok fazla kanamamla beraber sonrada düşürdüm doktor sadece içinde kalan parçaları temizledi sizede cok geçmiş olsuc
Hmry Ay bende aynısını yaşadım ama kendi kendine düştü geçen hafta hcg değerini 0 düşmesini bekliyor doktor muanne etmek için bugün kan verdim 5 çıktı pazartesi birdaha vericem inş sıfırlanmıştır 1hafta sürdü kanamam
Bsrktl Deletedmom_13 çok geçmiş olsun 🙏🏼 Banada doktor ilaç vermişti kanama bittikten sonra gel demişti gittiğimde parça kalmamıştı bişey yapmanıza gerek yok kanamanızın bitmesini bekleyin. Sorun olmadan atlatırsınız süreci inşallah
funnymummy Deletedmom_13 çok geçmiş olsun bende 11 haftalık düşük yapmıştım düşüğün ertesi günü de kalan parça düşmüştü kendiliğinden kanamam 1 hafta kadar sürdü düşüğün üstüne 33. Gün adet görmüştüm şükür kürtaja ihtiyacım kalmamıştı herhangi bir parça kalmamıştı inşallah şeninde öyle geçer bir işleme gerek kalmaz
Deletedmom_13 funnymummy Sizin baya varmis 11 hafta 🙂 İlaçla mi düşük oldu ? Kanamaniz var mıydı baya düşükten sonra ilk günler?
funnymummy Deletedmom_13 yok kendiliğinden düştü hep kanamalı bir gebelik geçirdim zaten sonra da o kadar kanamam olmadı adet dönemi de çok yoğun olmazdı zaten