Aslangns Kızlar karnımda birden sertleşme oluyor ve bazen kasıklarımda bile ağrı oluyor bu rahim kasılmasımı bir kaç kişi nst de sancım çıktı diyenler var yaşayan oldumu
Mervemns Aslangns evet bende 38 haftalığım sancım yüksek çıkıyor. Karnım kasılınca bence bir doktora git.
Mervemns Aslangns rica ederim. Sancılarım yüksek çıktığı için bebeğin kalp atışlarını biraz yavaşlatıyor. Pazartesi tekrar gideceğim bakalım.