FSCMK benim doktorum da dişçim de 4 aydan sonra yapılabildiğini söylemiştiler temizlettim ben ilk zamanlar bulantı tiksinme derken ihmal etmek durumunda kalmıştım diş bakımımı inanılmaz rahatsız olmaya başlamıştım kanıyordu fırçalasam da iflah olmuyordu doktorum 4 ay dedikten sonra hemen dişçime ulaştım o da o şekilde onaylayınca yaptırdım kurtuldum valla iyi gelmişti baya😀ilk 3 ay bebeği strese sokmamak için yapmadıklarını söylemişti diş hekimim