Kızlar iyi akşamlar bu akşam 7 7 buçuk gibi doğum nişanım geldi açılmam kolay olsun diye meryem ana otunu duydum bir kase suya meryem ana otu konuluyormuş ama sıcak suyamı konuluyor soğuk suyamı konuluyor bilmiyorum bilgide bulamadım siz biliyormusunuz soğuk suyamı konulur sıcak suyamı