Kızlar öncelikle doğum yapacak tüm arkadaşlarımı Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.
Dün gece 12 gibi karnımda hafif adet ağrısı vardı önemsemedim duşa girdim sıcak su tuttum falan çıktım, aradan biraz geçti 15 dakikada bir belimden karnıma doğru şiddetli sancı ve kasılma başladı dedim kesin yalancı 😂 baktım hala devam ediyor 7 dkya düştü ben bi taraftan yürüdüm oğlumun çamaşırlarını katladım hiç durmadım, gece saat 3.5 olunca 3 dk da bir vurmaya başladı dedim yok bu bebek gelicek ebemi aradım sabaha kadar bekle istersen öyle gel dedi ama evim uzak olunca ve sancıların şiddeti artınca eşimi uyandırdım oğlumu aldık anneme bıraktık hastaneye geçtik ebem muayene etti 4 cm açılma vardı nst de düzenli gelen sancılarım çıktı hemen yatışım yapıldı odaya çıktım üstümü değiştirdiler ebe yine muayene etti 7 cm olmuştu hemen doktoru aradılar doktor gelene kadar beni hazırladılar tam açıklık olmuştu ama oğlumun kafası biraz daha yukardaydı doktor geldi 5 6 ıkınmada oğlumu kucağıma aldım Saat 5.30 da doğdu Allah’ıma şükürler olsun çok kısa zaman da kavuştum yavruma. Sizlere tavsiyem hastaneniz çok uzak değilse sancınızı evde çekip öyle gidin ev ortamı çok daha iyi çok daha rahat 💕