Aylin0708 Ben kullanmadım ama eczacı kalfasıyım. Gebelikte kullanabilirsiniz sorun olmaz. Bol su içmeyi unutmayın..
FKHA Aylin0708 çok teşekkür ederim birşey daha sormak istiyorum reçete de monurol şase yazıyordu ilacın adı. Eczacı bunu vermiş eşime. Tam içecekken farkettim tedirgin oldum acaba yanlış bi ilaç mı dedim. İkisi aynı ilaç mı oluyor
Adileeselvi Aylin0708 Bir kutu yazmış bana da doktorum başka bir açıklamada da bulunmadı n kadar sürede etkili olur acaba bir bilginiz varmi