4 şubat’ta belirtilerim başladı 5 şubat’ta daha kötüydüm ve 6 şubat’ta testim pozitif çıktı, 7 şubatta doktorumla iletişime geçtim direk kan sulandırıcı iğne başladı 10 gün kullandım tekrar aradım doktorumu 10 gün daha kullan bırak dedi kontrole geleyimmi dedi siz bilirsiniz gelin diye ısrar etmiyoruz dedi. Pazar günü iğne ise bitiyor.
Benim gibi covid olup kan sulandırıcı kullanıp bittikten sonra muhakkak doktora kontrole giden oldumu yoksa bekleyeyim mi ?