Pirayeada Damla_2121 Benim de ilk solunum sıkıntısı çekti ama enfeksiyon yoktu şükür solunum geçti emme refleksi olmadı yediğini çıkarıyor 14 gündür kuvezde bekliyoruz süt yolluyorum cnm Sağlıkla kucağımiza alalım bebeklerimizi
Damla_2121 Pirayeada peki sütünüzü nasıl yolluyorsunuz buzlu olarak mı yoksa sıvımı yolluyorsunuz .bn dolaba katyorum donuyor gideceğim gün kendimle götürüyorum evimiz hastaneden uzak olduğu için
Meryem_1 Rabbim herkesin yardımcısı olsun 🤲🏻Bende 24 haftalık hamileyim pazartesi bebeğim su sıkıntısından dolayı alınacak anne sütü çok önemli diyorlar ilk gebeliğim sütüm gelir mi acaba ya da ne yapsam gelir yardımcı olabilir misiniz 🌼
aysefatma12 Meryem_1 gelir merak etme işk bir hafta az az sonra cogalır sürekli gelmesede alısması için sağ
aysefatma12 Meryem_1 bende 28de dogum yaptım bebeğimküvezde allah yardımcımız olsun bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip eylesin 🙏🏻
Burcu-2910 htccsknr canım benımbebebşm de küvezde 15 gun oldu 31 haftalık doğdu ve ilk 1 hafta sorun olmadan anne sütü ve mama aldı ama 5 gündür kakasını yapmadığı için beslemeyi kesmişlerdi sindiremiyor dediler bu neyden dolayı oluyor bi bilginiz var mı
Trkn123- Damla_2121 25 gül kaldılar ciğerleri gelismemisti enfeksiyon vardı ağızdan mamayı kabul etmedi göbekten verdiler
Eceisss htccsknr neden bebeklerin gözğnden yaş gelene kadar ağladıklarında müdahale etmiyorlsr bebeğimin beslenme saati gelmişti Bi gittim ki yavrumun gözlerinden yaşlar akıyor o hemşire de hala oturuyordu. İçim yandı bende ağladım oturup