Emoooss arkadaşım kusura bakmayon suç sizde.çok okuduk burda bi de açık instagram ismini yazdı insanlar.hiç hoş değil.o zaman içimden dedim çok pislik çıkar bu işten...ilk düşündüğüm şey şu oldu kapı komşuma bile ne kadar güveniyorum ki burda insanlara güvenicem.herkes tabi aynı değil ama kimin neyine güveniyosunuz???kusura bakmayın ama çok yanlış benve burda kalkıp da isim soyisim açık instagramda insanları eklemek.akrabalarımızın olduğu yer orası.eşimiz var fotograf var yaşadığımız şehir bazen evimizin içi bazen gidip gezdiğimiz yer.dayımız ekli yabş annemizin kızlık soyadı bile ortaya çıkıyor.bu derece hassas ama malesef farkında değiliz.bir müsibet gerekiyor demekki🙈