Arzukeskin Baharkrt benim tuttu ilk oğlumu bildi bu bebegimdede erkek çıktı doktor bu hafta %90 erkek dedi değişmez herhalde artık ikiside tuttu
MuberraK Benimde tutmadı kızımda oğlan gözüküyordu şimdide kız diyor şuanki hamileliğimde ama inanmıyorum😄
Nurdanhldz İnşallah benimkinde tutar bende tutsun isterim ya eğer tutarsa kızım olucak iki hafta sonra öğrenmeye gidicez inşallah cinsiyetini 🌸
Baharkrt Nurdanhldz ay inşallah bende kızım olsun istiyorum kız çıkıyor takvimde 11 martta randevum var bakalım
Selincel Baharkrt tutanlar hep rast gelis bence… allahın nasip etcegini kulu bilemez takvimi programi bilemez canım