Arkadaşlar bir süredir kasıklarım da regl sancısı var kısa süreli olup geçiyordu ama bugün ki uzun sürdü biraz bebeğin hareketlerini hissediyorum doktorda baktı ultrasonla sorun görmedi de 24. Haftadayım bu haftalarda ve ilerleyen haftalarda böyle ağrılar normal mi bebek büyüdüğü için olur diyolar ama yine de hep bi huzursuzum 😢