Esraa0671 kusma bulantı yapıyormuymuş? Benim de yüksek çıktı 5.67 idi ilaç kullandım yavaş yavaş düşüyor, bulantım çok fazla :( acaba ondan mı? Bu arada bebeklerimize bir zararı yoktur değil mi bu yüksek değerlerin, doktorum endişelenme dedi ama sizin doktorunuz neler söyledi acaba