[silindi] İsim konusunda eşimle çok kararsız kaldık kızlar eşim barlas ismini çok istiyor ama ikinci isme karar veremedik yardımcı olur musunuz?? Sizce hangisi ?? Barlas Yuşa mi ? Barlas Yekta mi ?
Mysaa [silindi] barlas tek basına çok güzel aslında tok bir isim ama yanına yekta daha uygun olabilir yuşa da güzel fakat bizim nesil ve ileriki nesiller biraz acımasız çocuklar arasında benzetme dalga konusu olabilir belki fikrim ama iki isimde güzel 😊
[silindi] Mysaa Teşekkür ederim eşim barlas istiyor gerçi ortak kararımız yekta yi da ben çok seviyorum
Mysaa [silindi] şakın yanlış anlamayın demek istediğimi cocuklar bizim gibi dusunemiyor sonuçta diye fikrimi belirtmek istedim ❤️ Ama dedğim gibi yekta daha yakışıyor 😊
[silindi] Mysaa Yok yanls anlamadım fikriniz önemli benim için bende yekta ismini çok beğeniyorum ama kararsz kalmıştım