ElifBal ozomom Benim de 6 gün kaldı korkuyorum ilkinde çok çektim kayısı hoşafı iç yada meyve suyunu al iç elinden geldiğince yürü ve nescafe iç baş ağrına da iyi gelir gaz sancılarına da Rabbim kolaylık versin inş
kubrakokcan ozomom valla bol bol yürüdüm , hiç yatmadım desem yeridir. Saat 17 den sonra yürümeye başlamıştım. Onca yürümeyle gece 12 gibi gazım geldi çıkardım hemen. Gaz çıkarmada em büyük etken kesinlikle bol bol yürümek