Deletedmom001 doktorum öyle çağırmıştı. zaten ilk 5. haftada gittim, keseyi göremedik o yüzden 6. haftada bir daha çağırdı. sonra 7. haftada kalp atışı için çağırdı. 9. haftada bir sürü kan tahlili istemişti onları görmek için çağırdı. sonra da ikili teste gittim zaten :)