Mervesny123 Ağrının olmaması için sürekli yürümen gerekli iki sezeryan oldum gerçekten zor ağrıları ama hareket, ne kadar hareketli olursan o kadar çabuk toplanırsın eve yatağa girme sana tavsiyem her işini kendin yap zorda olsa kendin yap hemen toparlanırsın geçmiş olsun canım 😊