Ryry göbeğim çok kaşınıyor bildiğiniz kıpkırmızı yapıyorum kaşımaktan tek tük de kırmızı noktalar oluşuyo önleminiz var mı bneler yaptınız
Edadrmz Ryry bol bol nemlendirin çatlayacak o yuzden kasınıyo ve kaşırken tırnaklarınızla değilde avuç içinizle kaşıyın daha az çatlama olur
Kubraylmaz50 Aynı sorunu az önce de yaşadım o kadar çok kaşınıyor ki 32 haftadayım çatlaklarımda oldu malesef bir anda çatladım nemlendirici krem ve bioil yağ sürüyorum ben anında kesmesede bir süre sonra kesiyor