aslhansrc1 bendede göstermemişti ama en son 16+2 de gittim size tavsiyem muayeneye girmeden yarım saat önce çikolata ve meyve suyu için ve 20-25 dk yürüyün 😅 miniğinizi yorun bakın o zaman nasıl gösteriyor 🙈 ben ilk muayene girdim göstermedi doktor yarım saat yürü bol meyve suyu iç gel bakalım dedi, tekrar gittiğimde ultrasonda direk bacak arası açıktı hemen gördük, hayırlısı olsun sizin içinde 💜