BraTurgut hayır erken doğumla da alakası var bende de o şekilde oluyodu ve sancıymış o 3 4 gün hastanede yattım 34te erken doğum yapıyodum durdurmasalar hissetmeyebiliyo bazı kişiler bende hissetmedim hiç ağrı sadece toplanma sertlik vardı. Yanlış yönlendirmeyin lütfen