arzu_mubariz Salam xanımlar.Men 5 heftelik hamileyem,37° qızdırmam var.Qrip, soyuqdeymem yoxdu qızdırmada evdekilerden keçdi 🤦🏻♀️Nese içime narahatlıq dushub nese olmazki?
charlottececi arzu_mubariz 37.7 ye kadar normal. Hamilelikte vücut ısısı yukselir. 38 in ustune cikmasin ama. Eger 38 olursa mutlaka parol (ilaç) almalısınız. ☺️