Kevserclp canım ben de süt içemiyorum, cici bebe yiyorum sütle onun yerine 😊 bir de muz, ceviz ve incir hergun tüketmeye çalışıyorum. Bebişim önden gidiyor, doktor şekerden bile şüphelendi onde diye ama çıkmadı. Yediklerimden kilo alıyor muhtemelen 🥰