kızlar 37.3 günlük hamileyşm karnımın alt kısmına ellediğim zaman nefes alıp verme hissediyorum bebegin soluk hareketini hisetmem normal mi kalp atısımı yada emin olmak icin yanmdaki insanlarada gösterdim onlarda cok sasırdı gerçekten nefes alıp verir gibi hareket hissediyorum sizde hissetimiz mi