Anneoluyorummmm rahim kasılması ile bebegin toplanmasi farklı şeyler. Bazi yorumlarda gördüm de belirtmek istedim. Benim ikinci gebeligim. Eger dediğiniz gibi karnınız yamuk yumuk oluyorsa ve çocuğun icinizde kaydığını bir yere dogru toplandığını hissediyorsaniz bu dediginiz gibi sadece bebeğin hareketinden kaynaklidir. Ben 31 haftayim şu sıralar aşırı yaşıyorum. Bebek dayaniyor hatta canımı yakıyor. Ama kasilma çok farkli. Kasilmada tüm karın bir anda sertlesir ve bir süre öyle kalip tekrar rahatlar. Hatta o anlarda hareketleriniz kisitlanir felan. Arada fark var