Hahahahha ya bırakın Allah aşkına saçma sapan 5 kilonun lafını yapıp insanları üzmeyin sen haftası haftasına Alman gereken kiloyu bile almamışsın çocuk 3 kilo doğsa 1 kilo ödem 1 kilo plesenta olsa kan toplaması vs zaten 7 kilo civarına çıkıyor kilo vermişsin doğuma giderken dombalak olmak falan evlat getiriyorsun dünyaya! bir de aldığın kiloda iş yok neyseeee….