bb0606bb Şu an benim de bebeğin eşi aşağıda olduğu için verdi doktor. Aynı kapsülü istersen fitil olarak istersen ağızdan kullanabiliyormuşsun, ben de ağızdan alınca çok yan etkisi olduğunu duymuştum vajinadan kullandım bende inanılmaz kaşıntı yaptı bugün bıraktım. Sen de dikkat et kullandıktan sonra baş dönmesi mide bulantısı sersemlik gibi etkileri oluyormuş, eğer çalışıyorsan ya da evde yalnızsan dikkatli ol